31.07.2012

perfect bag - inspiration

Ostatnio wgl nie mam czasu na zdjęcia. Tak jakoś grafik mi się NAPIĄŁ, że praktycznie od soboty od rana do wieczora nie ma mnie w domu :) Jutro postaram się wstawić posta z outfitem, tymczasem dzisiaj moje torebkowe inspiracje ;) Tak naprawdę to chyba jeszcze nie miałam torebki idealnej, tj. oryginalnej, ładnej, pojemnej, praktycznej. Każda ma jakąś wadę. A to nie mieści wszystkiego co potrzebuję, a to szybko się brudzi, niszczy. Nie wiem czy te w całości są ideałami, na pewno wizualnie tak. Torebka to dodatek, na który jestem skłonna wydać więcej, jeżeli naprawdę jest dobra.


Torebki 1-4 pochodzą ze sklepów typu Zara, Asos, Topshop. Kolejne 3 zdjęcia znalazłam w sieci. Aktualnie jestem zauroczona torebką numer 8! Znalazłam ją na allegro i się w niej zakochałam. Nie jest droga. Cały czas poważnie zastanawiam się nad jej zakupem ;)

5 komentarzy:

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz