18.01.2013

old movies , style movies; part 1

     Witam wszystkich ;)
Ostatnio wprowadzam dużo zmian na blogu (fb i te sprawy), ale pomyślałam też nad tym by więcej tutaj pisać, zeby złapać z Wami większy kontakt. Większość oczywiście skupia się na zdjęciach i stylizacjach, ale sama wiem z doświadczenia że wchodząc na różne blogi czasem brakuje kilku słów od autora. Dlatego też wprowadzam pewien cykl. Często pytacie mnie skąd czerpię inspiracje i to właśnie chcę Wam opowiedzieć i pokazać. Na pierwszy strzał pójdą... MOVIES! Moje ulubione movies! :) Być może dla niektórych filmy o których będę pisać są mało ambitne, takie ot sobie love story, prosta fabuła, historyjka która w telewizji leci co najmniej 15 razy do roku. Ale czasem właśnie najprostsze i najbanalniejsze historie najbardziej nam się podobają. Dlaczego niektórzy je kochają a inni wręcz nie znoszą? Myślę, że głównie dla tego, że taki historie zdarzają się bardzo rzadko.
No więc... co mnie tak do nich ciągnie? Przede wszystkim klimat panujący w tych filmach, uwielbiam wystroje wnętrz, te ulice, stylizacje, fryzury, muzykę i nastrój. Wszystko jest perfekcyjne i być może dlatego właśnie od czasu pierwszej emisji tych filmów do dziś nikt o nich nie zapomniał. 
Na początek playlista - tak dla lepszego czytania i oglądania :)

    Hello everyone!
Recently I changed a lot on the blog (fb, etc) and now I decided to write more here, to catch more contact with you. Most of you prefer photos and outfits but I know that sometimes there is not enough text from the author. So it's why I'm launching a special series. You askad me many many times about my inspirations and that is exactly what I want to tell and show you. MOVIES! My favourite movies! I think that for some of you, those movies, which I'm going to describe, could be not too ambitious, just love story, an uncomplicated plot, fairy tale which you can watch on tv 15 times per year. But sometimes the simplest stories we like the most. One loves it, the other one hates. Why? I think it's because of the fact, that such histories happen very very rarely ;)
So... Why I like them so much? Mostly the specific atmosphere, I love the interiors, streets, stylisations, hairstyles, make up, music. everything is perfect and maybe it's the reason why people remember these films since 80s.
Firstly playlist - for better reading and watching :)




1. Dirty Dancing, 1987

To chyba mój ulubiony film. Wyreżyserowany przez Emile Ardolino. W rolach głównych Partick Swayze i Jennifer Grey. Początkowo nisko budżetowa produkcja została dość mocno skrytykowana, ale cóż z tej krytyki skoro do 2009 film zarobił ponad 214mln dolarów :)
Ja uwielbiam go za niesamowitą atmosferę i tę kolorystykę, którą trudno opisać. Co najbardziej rzuca mi się w oczy to świetne stylizacje Baby, który powróciły teraz i na ulicach spotkać można dziewczyny ubrane identycznie! Czy to nie ciekawe zjawisko? ;p Szorty z wysokim stanem, białe tenisówki, spodnie 7/8, wiązane w pasie koszule, paski, zwiewne spódnice i sukienki... Długo by wymieniać. Dodam, że osobiście uwielbiam fryzurę Baby :) Ogromne wrażenie wywarła na mnie szczuplutka, piękna sylwetka Penny (Cynthia Rhodes). Zwróćcie uwagę jak prezentuje się w dpasowanym body <3

It's probably my favourite movie. Directed by Emile Ardolino. Starring occurred Patrick Swayze and Jennifer Grey. Firstly, this low-budget movie was highly criticized but what it is when I tell you, that to 2009 it earned over 214 $ mln!
I love it's special atmosphere, colours - so hard to describe, characteristic of those years.The best, for me, are perfect Baby's outfits, which came back nowadays. We could meet on the streets girl's wearing like Baby! It's fascinating, isn't it? High-waisted shorts, white sneakers, 7/8 trousers, waist-tied shirts, stripes, airy skirts and dresses. Personally, I love Baby's hairstyle! I really like Penny (Chythia Rhodes) and her skinny figure. She looks amazing in tight body <3

ph. google.com


Ten moment mogłabym oglądać setki razy! <3
My favourite moment! <3


FACEBOOK          TUMBLR          FORMSPRING

23 komentarze:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. mój fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten film jest kultowy, nie ma co gadać, mam na dvd i kompakt z muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam 10 kiedy był wyświetlany w kinach.
    Pamiętam tłumy przed kinem, ja też stałam i pierwszy raz zobaczyłam go właśnie w kinie.
    Od tego momentu, towarzyszy mi całe lata, muzyka która nigdy mi się nie znudzi, obrazy na które po prostu kocham patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, w sumie takie posty też sie przydają, chociaż ja mam czasami wrażenie, że niektórzy to nic nie czytają, tylko to jest na zasadzie oglądania zdjęć ;p ale ciebie sie fajnie czyta hehe :) napisałaś tez o fejsie, nie widzialam go wczesniej, ale juz zalajkowane, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz ;) kocham ten film i aktorów z tego filmu

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie w Krakowie polecasz ciucholandy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę nic polecić, bo w Krakowie nie mam wgl czasu na ciucholandy. Kiedyś byłam w Textile House, kupiłam 2 czapki. Ale tam jest dość drogo... :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ten film za całokształt - za boskiego Patrick;a Swayze, stylizacje Baby, ale i za genialną ścieżkę dźwiękową (wśród moich ulubionych piosenek uplasowały się: she's like the wind, hungry eyes, be may baby, chociaż do wszystkich pałam sympatią :)).
    Cieszę się, że Twój blog stale się rozwija i obiera coraz to lepszy kierunek! Bardzo mi się tutaj podoba! ;*
    Pozdrawiam,
    Stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dirty Dancing" - stylowa rewelacja,
    jeden z najlepszych musicali (a może raczej: filmów tanecznych?) o miłości (chociaż "Grease" też jest BOSKI!)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. weź się dziewczyno do nauki lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahah no właśnie, a nie tylko żubry Ci w głowie!!!!:D

      Usuń
  11. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  12. can never forget about this movie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, tak na blogach często brakuje słów od autora :) osobiście nie przepadam za blogami z suchymi fotami. aaa Dirty Dancing, cóż tu dużo mówić... <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog <3
    Uwielbiam ten film :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Dirty Dancing <3
    zapraszam do mnie: http://gooodka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kochamkochamkocham ten film! xo

    OdpowiedzUsuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz