16.03.2015

Colorful inner life

fot. blakpolak

Jestem mistrzem pomysłów! Mam ich naprawdę sporo i szczerze powiedziawszy codziennie wymyślam coś nowego. Jestem w tym wręcz perfekcjonistą, potrafię nawet uwzględniać drobne korekty. Wirtualna gumka ściera konkretny punkt w wirtualnym planie ramowym. Taka ze mnie wizjonerka! Do tego momentu wszystko jest okej. Stan "okej" trwa maksymalnie 2 dni, kiedy to stwierdzam, że właśnie znudził mi się mój pomysł, bądź też zaczął wydawać mi się po prostu beznadziejny, i właściwie to czas o nim zapomnieć. Czasem obawiam się, że przez przypadek zapomnę na przykład swojego nazwiska, które wyda mi się akurat nudne. Póki co wmawiam sobie, że nad wszystkim panuję i co jak co, ale nie narzekam na niewystarczająco barwne życie wewnętrzne.


long t-shirt - H&M | blazer - second-hand | tights - Calzedonia | boots - CCC | bag - Sinsay | necklace - ? | scarf - second-hand







8 komentarzy:

  1. Necklace - ivonyz, chciałaś powiedzieć wizjonerko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam, żeby pomyślano, że jesteś sklepem czy coś. Nie wyglądasz...
      Poza tym tak długo Cię nie było, że już Cię zapominam! Chlip!

      Usuń
  2. Ale pięknie, niby prosto, a jest magia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i z klasą! Super :-)
    Jak zrobiłaś sobie taką piękna fryzurke? Kwestia przypadku czy to jakaś misterna konstrukcja?
    Fajnie ze wróciłaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się staram, żeby wyszło idealnie, jak u dziewczyn z YouTube. Niestety w trakcie muszę ratować moją konstrukcję jak się da i koniec końców wychodzi fryzura bardziej z przypadku :)
      Buziaki :)

      Usuń
  4. Możemy podać sobie rękę! Ja w jeden dzień otwieram w głowie restaurację a w drugi, chcę podjąć pracę choreografa, ot co. Zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz