10.03.2015

Do it with passion, or not at all

ph.blakpolak

Dzień dobry. Witam. Cześć! Po półrocznym kursie hiszpańskiego, mogę powiedzieć jeszcze: Hola! Ale nie myślcie, że to wszystko, czego się nauczyłam. Soy Ola y tengo 21 años. Estoy pelo castaño y ojos azules. Me gusta Español.

Myślę, że jest przynajmniej kilka osób, które mają do mnie pytanie, lub dwa. I miały podobne pytanie jakieś pół roku temu. Ja sama, najpierw musiałam znać na nie odpowiedź, żeby być gotowa, kiedy znajdę się pod ostrzałem. Pół roku temu wszyscy pytali: „koniec z Ovską?”. A teraz słyszę: „Ovska wraca, naprawdę?”. Na obydwa odpowiedź była i jest twierdząca.
Dwa razy coś pykło. Po raz pierwszy, kiedy stwierdziłam, że jeżeli mam coś robić bez zapału, a raczej na siłę, to wolę w ogólne przestać się tym zajmować. A drugi raz, zupełnie niedawno, zauważyłam że czegoś mi brakuje. Nie było to postanowienie noworoczne. Nigdy nie lubiłam ich robić i szczerze mówiąc planowanie czegokolwiek wychodzi mi marnie. Nie mam więc żadnego długoterminowego planu, nie wiem co będzie za miesiąc czy dwa. Skupiam się na tym co jest teraz, takie carpe diem, choć wierzcie, nie cierpię tej maksymy. Zmieniło się dużo i nie wiem czy to krok w przód czy w tył. Ale jak już kiedyś pisałam, liczy się samo ruszenie z miejsca, a kierunek zawsze da się obrać na nowo.








sweater, trousers, poncho - sh | bag - Sinsay | boots - CCC 





Przechodząc do zdjęć – czasem na nie patrzę i wydaje mi się, że z racji na wzrost jestem małym, meksykańskim krasnalem ogrodowym w poncho. Zastanawiam się co ja właściwie robię, pisząc tekst, podczas gdy inne krasnale marzną w zimną, marcową noc. Wtedy dochodzę do wniosku, że prawdziwe krasnale wspierają się nawzajem. Stoją bez ruchu, nawet całe życie i są tak wierne jeden drugiemu, że nic nie jest w stanie ich ruszyć. Pojawiają się jakieś chwilowe zawahania, głównie podczas wichury, ale właściwie tylko w tej sytuacji. Taki rodzaj rozumowania napawa mnie optymizmem, bo to znaczy, że nie jestem prawdziwym krasnalem ogrodowym i bądź co bądź, jestem NORMALNA. Nie wysoka, ale w gruncie rzeczy nie krasnal.

Właśnie zastanawiam się, czy nie napisać u góry, że 3 akapit nie jest przeznaczony dla ludzi, którzy już we mnie zwątpili. Ci, którzy jeszcze wierzą z pewnością zmienili właśnie zdanie. Oj, chciałabym widzieć Wasze miny…




Na co dzień jestem normalna, całuję

6 komentarzy:

  1. Wyglądasz PRZECUDOWNIE!!! Niezmiernie się cieszę, że jesteś tu znowu i że znalazłam Cię na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw z poncho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pikna i mondra!
    Całuje, Kura! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ciucholandy polecasz w Krakowie ? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krk nie mogę nic polecić. Etap poszukiwań trwa.

      Usuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz