21.03.2015

Eclipse

fot. blakpolak

Budzę się rano, patrzę przez okno i myślę: wiosna!. Niebo bezchmurne, czasem nawet staram się przymknąć oko i udawać, że smog magicznie zniknął. Wybiegam na zewnątrz i dziękuję sobie w duchu, że przez jakiś cudowny przypadek założyłam grubszy szalik! Tak właśnie oszukuje mnie to marcowe słońce. A propos! Dopiero wieczorem zdałam sobie sprawę jakim jestem ignorantem i jak olałam sprawę zaćmienia słońca. W Wiadomościach uświadomili mnie, że kolejne dopiero za 11 lat, a ja nie znalazłam chwili czasu, żeby zerknąć ponad siebie. Skandal. Na zdjęciach, nawet udało się złapać jakieś strzępki promyczków, ale bądź co bądź główną rolę gra zimny (lodowaty!) wiatr. Właściwie nie lubię pisać o pogodzie, ale właśnie macie kolejny, niepodważalny dowód na to, że tak naprawdę wszystko kręci się wokół słońca.







hat, blazer, leggings, scarf - second-hand | bag - Sinsay | boots - CCC


Dużo ciepła i dużo słońca, całuję, 

9 komentarzy:

  1. swietna stylizacja i piekne wlosy, tylko pograulowac !: ) napewno bede zagladac czesciej bo Twoje stylizacje bardzo mi przypadly do gustu!

    FASHION & LIFESTYLE BLOG- www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sh polecasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Sącz - Szwedzka, Robany, Modna Szafa. Generalnie wszędzie coś znajdziesz. Chociaż ostatnio jakoś coraz gorzej z ubraniami i coraz drożej niestety ;/

      Usuń
  3. Bardzo mi się u Ciebie podoba! :)
    Genialny płaszcz, szal, kapelusz. Wszystko to tworzy wspaniały całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Na pewno będe tu zaglądać ! ! ! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś. I te włosy...ach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dopełnienie zestawu bordowym kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz