16.05.2015

Thick turtleneck in May

fot. blakpolak

Nie łapcie się za głowę, kiedy zobaczycie zdjęcia ze mną w golfie i szaliku. Wiosna w tym roku jest równie zmienna co zwykle, skutkiem czego gardło odmawia mi posłuszeństwa. A ja mimo, że usilnie staram się nie brzmieć jak Darth Vader, to idę sobie na koncert Duka Dumonta, piję zimne napoje wyskokowe i drę się wniebogłosy. Fuc*ing logic! 
Życzę Wam fajnego weekendu, ja biegnę do pracy. Buziaki! 









turtleneck - second-hand | jeans - second - hand / diy | scarf - second-hand | slip on - czasnabuty.pl | bag - second-hand | watch - gifted

9 komentarzy:

  1. Taki golf to nawet latem bym założyła, gdyby była szansa prezentować się choć odrobinę tak pięknie jak Ty :)
    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek i spodnie! <3333
    Śliczne zdjęcia!! ;)))

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie szczęściara! Sama bym chciała znaleźć tak ładne rzeczy w sh :) Wyglądasz pięknie. Bardzo lubię taką stonowaną kolorystykę :)
    Pozdrawiam, sunny-summers.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja!:)
    pozdrawiam, Czokolade

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Super rzeczy z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałem kiedyś podobnie.. kupiłem sobie super wyczesane spodnie, ucieszony wracam do domu, idę przymierzyć.... a tam dziura;(

    OdpowiedzUsuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz