05.08.2015

Warsaw #1 Park Łazienkowski

 fot. Gosia <3/2


Uwaga! Uwaga! Zdaję raport z postępów, jakie poczyniłam w stolicy. Po pierwsze, przesiadka z M1 do M2 - no ba! Po drugie: żadne tam GPSy i aplikacje na telefonie! Papierowa mapa w dłoń i nie ma takiej możliwości, żebym gdzieś nie trafiła. Z uwag ogólnych: byłoby miło, gdyby choć jedna dziesiąta wiatru, jaki niemiłosiernie smaga nasze piękne twarze w Warszawie, w jakiś magiczny sposób wyemigrowała do Miasta Królów zwanego Krakowem, by chociaż delikatnie musnęła powietrze nieskażone ruchem, skażone natomiast całą masą tlenków azotu, siarki i węgla. Mam też nadzieję, że zdążę zobaczyć wszystko co jest na mojej liście TO VISIT, bo czas biegnie jak szalony, a tu jeszcze tyle miejsc do odwiedzenia! 














sweater - second-hand
boyfriend jeans - New Yorker
trench - Stradivarius 
bag - by my mom
sandals - H&M Kids
belt - second-hand
bracelets - Sinsay

7 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! Trzymamy kciuki, aby się udało wyrobić czasowo i wszystko zobaczyć ;)
    Nowy post: http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/08/moda-na-selfie-co-sie-za-nia-kryje.html
    Zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny wstęp. Zdjęcia też biją radością :) Ja jeszcze nie miałem okazji odwiedzić naszej stolicy :<

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia ! Warszawę chce odwiedzić również w tym roku, zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia jak i otoczenie :) Raz byłam bo wypada choć raz stolicę zobaczyć i pozwiedzać :) ...jak dobrze pamiętam to załapałam się na noc muzeów także bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń

(c) ivonyz || credits
helplogger
forum blogowicz